Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takiej sytuacji, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (stosowne pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

W przypadku odstąpienia od umowy, to Konsument ponosi koszty zwrotu produktu na adres Sprzedającego.

Tkaniny oraz artykuły cięte na wymiar nie podlegają zwrotowi.

Zwrotom nie podlegają także towary sprowadzane i przygotowywane na indywidualne zamówienie klienta.

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Poz. 827) zwrotowi nie podlegają między innymi przedmioty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Odstąpienie od umowy nie dotyczy więc produktów sprzedawanych na metry bieżące lub kwadratowe, ucięte z rolki/belki/zwojów, a także pod specjalne zamówienie klienta.

Inne przypadki szczegółowo określone w art. 38 ustawie o Prawach Konsumenta. 

Towary które można zwrócić to całe rolki/belki/zwoje, artykuły kompletne w oryginalnych opakowaniach, nieuszkodzone i nie posiadające żadnych widocznych śladów użytkowania.

 

Reklamacje

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, Kupujący ma możliwość reklamowania towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Rękojmia obejmuje wszystkie zakupione towary na swiat-tkanin.pl w okresie do dwóch lat pod warunkiem spełnienia warunków: odpowiedniego zastosowania, używania, pielęgnacji i konserwacji, przechowywania, magazynowania i transportowania zakupionego artykułu.

By zgłosić reklamację, należy prawidłowo wypełnić odpowiedni formularz reklamacyjny (do pobrania) oraz przesłać na adres mailowy: hurtownia@tkaniny-bomex.pl lub pocztą na adres: Hurtownia Tapicerska Bomex, ul. Bielska 61, 43-430 Pogórze.

W sytuacji odsyłania reklamowanego produktu, należy dołączyć do niego prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu sprzedaży (np. faktura vat/paragon/paragon imienny/potwierdzenie zamówienia/potwierdzenie transakcji)

Odpowiedzi na reklamację udzielimy do 14 dni od jej otrzymania.

Pozostaw swój numer. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą niezwłocznie
Podaj numer swojego telefonu komórkowego:
+48
-
-
W związku z zainteresowaniem Państwa ofertą, proszę o kontakt telefoniczny.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych ani przekazywany dalej. Jedynie do Ciebie oddzwonimy